Centre de documentació Europea

EUROPA?! El concurs sobre cultura i llengües de la Unió Europea

Concurs Europa ?!

T'interessa la diversitat de llengües i cultures de la Unió Europea?, vols fer realitat els teus coneixements sobre cultura europea? Participa a la segona edició en directe del concurs Europa ?! organitzat per la Direcció General de Traducció de la Comissió Europea, la Representació de la Comissió Europea a Espanya i EUNIC Espanya, el proper 23 de setembre a les 19:00 i fins les 20:00 aproximadament.

Encara pots inscriure't al concurs Europa ?! sobre llengües i cultura de la UE: https://www.europaelconcurso.eu/
Participa i guanya un dels 20 lots de premis

Dia: 23 de setembre