Centre de documentació Europea

Estat de la Unió: la Comissió adopta les Directrius revisades sobre les ajudes estatals vinculades a el règim de comerç de drets d'emissió de la UE

D'acord amb el Pacte Verd Europeu i amb l'objectiu de la UE d'esdevenir la primera economia climàticament neutra d'aquí al 2050, la Comissió ha adoptat avui les Directrius revisades sobre les ajudes estatals vinculades al règim de comerç de drets d'emissió de la UE en el marc de el règim de comerç de drets d'emissió de gasos d'efecte hivernacle posterior a 2021 («Directrius RCDE»). Entraran en vigor l'1 de gener de 2021, amb l'inici del nou període de comerç del RCDE, i substituiran les anteriors Directrius, adoptades el 2012.

CP la Comissió adopta les Directrius revisades sobre les ajudes estatals