Centre de documentació Europea

30 anys d’Interreg (Catalunya, Pirineus-Orientals i Arieja).

30 anys d’Interreg (Catalunya, Pirineus-Orientals i Arieja). Webinari: Reflexions sobre els 30 anys de cooperació transfronterera i perspectives 2021-2027

Dilluns 28 de setembre, de 16h a 18h

El 1990 la Comissió Europea va llançar el programa Interreg per finançar el desenvolupament de la cooperació transfronterera a Europa. El 2020 es proposen diverses accions per celebrar els 30 anys d’aquest programa, poc conegut, encara, però que crea connexions a Europa, contribuint a reforçar els lligams i la solidaritat entre els ciutadans europeus. En aquest context, en el marc del dia europeu de la cooperació transfronterera, l’ADRET (Agence de Développement Rural Europe et Territoires)- Centre d’Information Europe Direct Pyrénées organitza un webinari el dilluns 28 de setembre, de 16h a 18h, adreçat als actors de la cooperació transfronterera, en col·laboració amb el Centre Europe Direct de Girona, el Departament dels Pirineus Orientals, el Departament de l’Arieja i la Generalitat de Catalunya, amb el suport de la Comissió Europea i de la Regió Occitània Pirineus Mediterrània.

Cal inscriure’s obligatòriament abans del divendres 25 de setembre:https://forms.gle/iFCnimpZ7reod3ndA