Centre de documentació Europea

Ajudes estatals: la Comissió amplia el Marc Temporal per seguir recolzant a les microempreses, les petites empreses i les empreses emergents i incentivar la inversió privada

La Comissió Europea ha adoptat una tercera modificació per ampliar l'àmbit d'aplicació del Marc temporal d'ajudes estatals adoptat el 19 de març de 2020 per donar suport a l'economia en el context de la pandèmia de coronavirus. El Marc Temporal es va modificar per primer cop el 3 d'abril de 2020 a fi d'augmentar les possibilitats de suport públic a la investigació, els assajos i la producció de productes pertinents per lluitar contra la pandèmia de coronavirus, protegir l'ocupació i seguir donant suport a la economia.

CP La CE amplia el Marc Temporal per recolzar a les microempreses i petites empreses