Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Edifici CIAE Accés al mapa
Campus de Montilivi
17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76
borsa@udg.edu

d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

logo
Beques per a estades a la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya davant la Unió Europea (Beca a la Delegació davant la UE 2014-2015).
Beca de formació per fomentar la professionalització i la inserció laboral en l'àmbit de les relacions internacionals i de la Unió Europea.
22/09/2014
logo
Ya puede consultarse el estudio "Perfiles de la Oferta de Empleo 2014 " del Observatorio de las Ocupaciones del SEPE
Investiga, a partir de las ofertas de empleo publicadas en Internet, cuáles son los perfiles y las competencias que están demandando las empresas para cubrir sus puestos de trabajo, detectando las necesidades formativas para ayudar a mejorar la empleabilidad de los trabajadores.
22/09/2014
logo
El Govern posa en marxa el Pla europeu de Garantia Juvenil que beneficiarà al voltant de 300.000 joves catalans
La Garantia Juvenil és una iniciativa a nivell europeu per reduir l'atur juvenil. Si compleixes els requisits, en un termini de quatre mesos, la Generalitat t'oferirà una oferta de treball, pràctiques o formació.
Beneficiarà al voltant de 300.000 joves catalans d’entre 16 i menys de 25 anys.
19/09/2014
logo
Graduado: tu empleo en Europa con EURES.
¿has pensado alguna vez que podrías trabajar de ingeniero en Noruega, o de enfermero en Italia, o de fisioterapeuta en Francia, o de profesora en reino unido o de webmaster en Irlanda? ¿te suena extraño o inalcanza- ble? Estas oportunidades existen ¿te gustaría aprovecharlas?
08/09/2014
La Agencia EFE y la Obra Social “la Caixa” convocan 15 becas de periodismo
La Agencia EFE y la Obra Social “la Caixa” convocan la X edición de su programa de 15 becas destinadas a alumnos de último curso de grado o licenciatura en Periodismo y/o Comunicación Audiovisual de universidades españolas, para realizar 18 meses de prácticas formativas.
08/09/2014
logo
La Diputació de Girona, mitjançant el Servei de Promoció Econòmica, ofereix un web que pretén aglutinar l’oferta formativa de millora de l'ocupabilitat a la demarcació de Girona
En aquest portal els ciutadans, treballadors o aturats poden cercar l'oferta de formació per localitat, nom de l’acció formativa, família professional, destinatari o data d'inici.
logo
Pràctiques no laborals en empreses per a joves, recent titulats.
El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) gestiona un servei adreçat a les empreses per tal de que aquestes puguin oferir pràctiques no laborals a persones joves en situació d’atur, entre 18 i 25 anys i que disposin d’una nivell determinat de formació però sense experiència professional prèvia (o inferior a 3 mesos) associada a aquesta formació.
logo
Programació dels cursos del Centre d’Innovació i Formació Ocupacional - CIFO de Salt- segon semestre 2014
Tots els cursos són certificats de professionalitat parcials.
Curs - Creació i gestió de microempreses i Curs - Anàlisi química: mètodes d’anàlisis química