Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

logo
Curs de formació: l’ús de les xarxes socials per trobar feina.
Linkedin: recomanacions i consells d’aprofitament de la xarxa a l’hora d’entrar al mercat laboral.
Adreçat als estudiants de la Facultat de Lletres
Professora: Meius Ferrés, Responsable d’estratègia digital de la UdG
Dia i hora: divendres 13 de maig, de 10.30 a 12.30 h.
Aula: A7
Activitat gratuïta. Places limitades.
02/05/2016
Portal MonCat, feina a Catalunya i al món
Des del portal MónCat es pretén ajudar els ciutadans a materialitzar i facilitar la decisió que prenguin en cada moment (tornar, romandre, marxar), posant-la en valor i mantenint el lligam amb l'administració i la societat que els és pròpia.
07/04/2016
Programa de mobilitat laboral Catalunya/Baden-Württemberg
El 29 de maig de 2014 el Govern de l'Estat de Baden-Württemberg i el Govern de Catalunya van signar un Acord de cooperació per al foment de la mobilitat laboral entre ambdues regions.
05/04/2016
logo
Beques Robert Schuman: Convocatòria de 300 pràctiques al Parlament Europeu per a graduats universitaris
Termini de candidatures obert fins el 15 de maig.
Els sol•licitants han d’estar en possessió del títol universitari abans que clogui la convocatòria de la beca.
Per a candidats interessats amb la feina del Parlament Europeu relacionada amb els drets humans
29/03/2016
logo
Obert el termini fins el 4 de maig per a sol·licitar les deu beques d'inserció professional que ofereix el Carnet Jove
Fins al 4 de maig, els joves d’entre 16 i 30 anys i titulars del Carnet Jove poden presentar les seves sol·licituds per guanyar una de les deu Beques Carnet Jove que la Generalitat convoca enguany. Les persones seleccionades obtindran una beca de 5.000 euros i realitzaran una estada en empreses de referència del sector de la comunicació i la cultura.
29/03/2016
logo
Santander Universidades convoca 1000 becas para estudiantes matriculados en las universidades españolas participantes.
Para promover el intercambio de estudiantes de universidades españolas y principales universidades de Iberoamérica. Contribuyen así al desarrollo y consolidación del Espacio Iberoamericano del Conocimiento
29/02/2016
logo
La Garantia Juvenil és una iniciativa a nivell europeu per reduir l'atur juvenil. Si compleixes els requisits, en un termini de quatre mesos, la Generalitat t'oferirà una oferta de treball, pràctiques o formació.
El col·lectiu de joves susceptibles de rebre la Garantia Juvenil s'ha delimitat de la manera següent: tenir més de 16 anys i menys de 30 anys en el moment de sol·licitar la inscripció en el Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil. Inscrits o no als serveis d'ocupació, i que no tenen feina ni estan formant-se.
11/01/2016
logo
Pràctiques no laborals en empreses per a joves, recent titulats.
El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) gestiona un servei adreçat a les empreses per tal de que aquestes puguin oferir pràctiques no laborals a persones joves en situació d’atur, entre 18 i 25 anys i que disposin d’una nivell determinat de formació però sense experiència professional prèvia (o inferior a 3 mesos) associada a aquesta formació.
11/01/2016