Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

logo
Avís: de l'1 al 31 d'agost, ambdós inclosos, els nostres serveis romandran inactius
A partir del dia 1 de setembre tornarem a activar la nostra gestió habitual. Disculpeu les molèsties.
28/07/2015
logo
La Fundació Paco Puerto, centre de formació de CCOO, ofereix cursos de formació per a joves pla de Garantia Juvenil
Anglès nivell B2 . Preparatori per a l’obtenció del First Certificate) 240 hores.
22/07/2015
logo
NOVETAT: Programa Garantia Juvenil, modificació en l'edat dels participants.
Tenir més de 16 anys i menys de 30 anys en el moment de sol·licitar la inscripció en el Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
17/07/2015
logo
Segunda edición del programa de prácticas internacionales Challenge by Cintra, que se desarrollará a partir del próximo mes de noviembre en España, Portugal y Estados Unidos
El programa ofrece a un total de 8 plazas dirigidas a recién titulados de Administración y Dirección de Empresas, Finanzas, Economía, Derecho, Psicología, Ingeniería de Caminos o Ingeniería Civil: 4 plazas para españoles, 3 para estadounidenses y 1 para portugueses.
10/07/2015
logo
Beques per a la realització de pràctiques a empreses a Europa, Estats Units, Canadà, Àsia i Austràlia finançades pel Ministeri d'Educació
Cal disposar una titulació universitària i ser menor de 35 anys. Les pràctiques s'inicien l'1 i el 15 de cada mes.
10/07/2015
logo
L’Agència Catalana de Turisme ha obert la convocatòria per incorporar 7 nous becaris a les seves Oficines de Promoció Turística de Madrid, Frankfurt, París, Brussel·les, Londres i Nova York
L’objectiu d’aquestes beques és formar professionals en l’àmbit del sector turístic català i proporcionar-los una experiència qualificada que els permeti posteriorment incorporar-se al mercat de treball.
09/07/2015
logo
El Govern i la Fundació Balsells promouran un programa de beques per fer estudis de postgrau en ciències agrícoles a la University of California Davis
S’aprova la signatura d’un conveni que permetrà que universitaris catalans estudiïn màsters sobre ciència i tecnologia dels aliments, enginyeria de sistemes biològics i viticultura i enologia en aquest centre, que és un dels 10 campus que integren la Universitat de Califòrnia, el sistema universitari públic més rellevant del món.
06/07/2015
logo
Programa de mobilitat per a joves espanyols i australians.
El Programa de Mobilitat per a joves subscrit entre Espanya i Austràlia al setembre de 2014 ja entrat en vigor aquest 1 de juliol. Tots dos països s'han compromès a emetre un mínim de 500 visats anuals, destinats a joves professionals, d'entre 18 i 39 anys, d'ambdues nacionalitats.
06/07/2015