Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

Axxon UPtitudes
UPtitudes és l’app que hem creat per ajudar-te a entrenar i millorar aquelles competències més demandades per les empreses del segle XXI.
08/02/2016
El CSIC ofrece 199 contratos en prácticas para menores de 30 años
La convocatoria se enmarca en el Sistema Nacional de Garantía Juvenil
08/02/2016
Sessió Formativa - Què fer després d'acabar la carrera
Dimecres 10 de febrer, de 12 a 13:30 hores. Sala de Graus de la Facultat de Dret, de la Universitat de Girona.
05/02/2016
logo
SINGULAR TALENT d'AIM SOLO és un projecte adreçat a universitaris titulats que volen trobar feina o crear la seva pròpia empresa
Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la iniciativa d'ocupació juvenil, d'acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil. La Universitat de Girona hi participa com a organisme territorial col·laborador.
05/02/2016
Sessió Formativa - Com superar una entrevista de Treball
Com m’he de preparar per una entrevista de treball?. Tipus d’entrevistes i d’entrevistadors/res. La dinàmica de grup en el procés de selecció.
03/02/2016
logo
L’Ajuntament de Torelló ha convocat la beca per a l’ampliació d’estudis superiors en universitats estrangeres per al curs acadèmic 2016-2017
La convocatòria s’adreça a persones titulades o a estudiants de darrer any d’una titulació de les àrees d’Humanitats, Arts, Ciències Socials i Ciències de l’Educació, que hagin cursat o cursin els estudis en alguna universitat de la Xarxa Vives.
02/02/2016
logo
Siemens y la Fundación Universidad-Empresa ofrecen 200 plazas de prácticas remuneradas en toda España, dirigidas a estudiantes de Grado o Master oficial de las áreas de Ingeniería, Comunicación, Económico-Jurídica y Recursos Humanos.
Las prácticas serán remuneradas y contarán con formación complementaria, enfocada al desarrollo habilidades y competencias, con el objetivo de proporcionar una experiencia completa.
01/02/2016
IV Edición de JUMPING TALENT, el mayor proyecto de empleo a nivel nacional
Participan 12 de las empresas más importantes de nuestro país para captar el mejor talento universitario: Banco Santander, Everis, Vodafone, Saint Gobain, Psa Peugeot Citroën, KPMG, Mediaset, Ernst & Young, LG, J&J Family of Companies, Leroy Merlin y CB Richard Ellis.
22/01/2016
logo
T'agradaria treballar al medi rural?
La zona del Pirineu, la Catalunya Central, les Terres de l’Ebre o altres territoris del nostre país ofereixen oportunitats de treball en sectors tan diversos com l’agroalimentari o el turisme rural. El programa Odisseu aposta pel retorn i la inserció laboral dels joves a aquests territoris mitjançant una contraprestació econòmica. T’interessa?
26/01/2016