Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Edifici CIAE Accés al mapa
Campus de Montilivi
17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76
borsa@udg.edu

d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

logo
Avís: de l'1 al 31 d'agost, ambdós inclosos, els nostres serveis romandran inactius
A partir del dia 1 de setembre tornarem a activar la nostra gestió habitual. Disculpeu les molèsties.
28/07/2014
Nuevo portal de empleo del Sepe. Empléate
Encontrar trabajo nunca había sido tan fàcil.
Nuestra plataforma ayuda a todos los usuarios a no volver a perder una oportunidad laboral, notificándoles todas las que son adecuadas para su perfil.
30/07/2014
Projectes de Doctorats Industrials a la Universitat de Girona
L’element essencial del Pla de Doctorats Industrials és un projecte de recerca estratègic d’una empresa, on el doctorand/a desenvoluparà la seva formació investigadora, en col·laboració amb una universitat, i que serà objecte d’una tesi doctoral.
17/07/2014
logo
Beques de suport a la promoció turística de la marca Catalunya de l'Agència Catalana de Turisme
Concessió de beques de suport a la promoció turística de la marca Catalunya per tal de formar persones en aquest àmbit mitjançant la realització de pràctiques als Centres de Promoció Turística de Catalunya a l’estranger, d'acord amb les directrius del programa establert per l’Agència Catalana de Turisme.
15/07/2014
logo
Ya está disponible el Portal de Garantía Juvenil.
El portal pretende ser un punto de encuentro de jóvenes, Administraciones Públicas y empresas
09/07/2014