Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Mòduls Centrals
Mòdul 031
17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

Guia ERASMUS +
Guia sobre les oportunitats que ofereix la Unió Europea en matèria d'ensenyament, formació professional, polítiques de joventut i pràctica de l'esport
20/10/2014
logo
FUNDACIÓN MAPFRE ha lanzado una convocatoria de 100 becas, de 500 euros (libre de impuestos) cada una, destinadas a que jóvenes en situación de desempleo obtengan el permiso de conducir.
Podrán beneficiarse de estas becas todas aquellas personas que tengan entre 18 y 29 años (ambos inclusive), que vivan en el domicilio familiar, y que acrediten estar en paro desde al menos el 31 de mayo de 2014 hasta el momento de la solicitud.
20/10/2014
14/10/2014
logo
Seminari: Tinc una idea, què faig?- Art i disseny per a la societat emergent
Girona, 6 de novembre de 2014 al 8 de gener de 2015
Escola Politècnica Superior
10/10/2014
logo
Pràctiques no laborals en empreses per a joves, recent titulats.
El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) gestiona un servei adreçat a les empreses per tal de que aquestes puguin oferir pràctiques no laborals a persones joves en situació d’atur, entre 18 i 25 anys i que disposin d’una nivell determinat de formació però sense experiència professional prèvia (o inferior a 3 mesos) associada a aquesta formació.
01/10/2014
logo
Obert el termini de presentació de candidatures als Premis Fundació Príncep de Girona 2015
En la seva 6ª edició, els guardons busquen reconèixer la trajectòria de joves d'entre 16 a 35 anys, i la d'una entitat, que hagin destacat per la seva capacitat emprenedora i d'innovació.
29/09/2014
Et reptem a Crear una App
Anima’t i treu el desenvolupador que portes dins per demostrar-nos que pots crear la millor aplicació amb CoritelApp. Participa-hi i competiràs amb els teus amics contra els millors enginyers, físics i matemàtics de Catalunya. Una oportunitat a Coritel i magnífics premis t’estan esperant.
29/09/2014
logo
La Fundació Caixa d’Enginyers llança els Premis Emprenedoria 2014 per a la Ciència, la Tecnologia i la Innovació
Amb aquesta nova iniciativa premia a les start-ups espanyoles constituides legalment amb una vida inferior a un any i pertanyents a l’àmbit de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació. Els projectes rebuts seran valorats per un panell d’experts que seleccionarà als 4 guanyadors.
23/09/2014
logo
Ya puede consultarse el estudio "Perfiles de la Oferta de Empleo 2014 " del Observatorio de las Ocupaciones del SEPE
Investiga, a partir de las ofertas de empleo publicadas en Internet, cuáles son los perfiles y las competencias que están demandando las empresas para cubrir sus puestos de trabajo, detectando las necesidades formativas para ayudar a mejorar la empleabilidad de los trabajadores.
22/09/2014
logo
El Govern posa en marxa el Pla europeu de Garantia Juvenil que beneficiarà al voltant de 300.000 joves catalans
La Garantia Juvenil és una iniciativa a nivell europeu per reduir l'atur juvenil. Si compleixes els requisits, en un termini de quatre mesos, la Generalitat t'oferirà una oferta de treball, pràctiques o formació.
Beneficiarà al voltant de 300.000 joves catalans d’entre 16 i menys de 25 anys.
19/09/2014