Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

Beques per fer pràctiques al Gabinet Tècnic del Departament de Cultura
A l’Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat de Catalunya trobareu les bases de la convocatòria i és també és possible realitzar la sol·licitud telemàtica.
Termini de sol·licitud: del 24 de febrer al 9 de març de 2015
25/02/2015
P&G Leadership Insight Series 2015
Want to really gain an insight into working at P&G whilst getting some informal training on leadership skills?
24/02/2015
Oferta formativa de la Fundació Paco Puerto - CCOO
Oferta formativa de la Fundació Paco Puerto, centre de formació de Comissions Obreres, a Girona i província, dels propers mesos.
23/02/2015
logo
Palafrugell acollirà el III Saló de Formació, Ocupació I Empresa del Baix Empordà
Si tens feina o l’estàs buscant, si tens una empresa o la vols crear, no pots faltar a aquest esdeveniment que tindrà lloc els dies 12 i 13 de març.
19/02/2015
logo
El MAPFRE Global Trainee Program 2015 permetrà incorporar 20 joves recent titulats
Universitari, amb domini de l’anglès i disponibilitat per treballar a l’estranger. Aquest és el perfil dels 20 joves que MAPFRE incorporarà properament a la companyia. Les incorporacions seran fruit del MAPFRE Global Trainee Program, el nou pla de captació de talent jove que l’empresa ha posat en marxa.
19/02/2015
logo
Ace Manager, el juego de negocios online diseñado por expertos de BNP Paribas para estudiantes de todo el mundo, vuelve con su séptima edición
Diseñado por expertos de BNP Paribas, Ace Manager es un innovador juego online que reta a los estudiantes a ponerse en la piel de un banquero y experimentar tres de los principales negocios del Banco: banca minorista, soluciones de inversión, y banca corporativa y de inversión.
17/02/2015
II Edición Talentos Marketing Peugeot
Este es un concurso para descubrir y recompensar nuevos talentos de Marketing, entre estudiantes de último curso de universidades y de escuelas de negocios. ¿Eres uno de ellos?. Podrán inscribirse hasta el 4 de marzo
10/02/2015
Mprende+21, programa d'assessorament d'idees de negoci adreçat a dones
La Federació Espanyola de Dones Directives, Executives, Professionals i Empresàries (FEDEPE) ha llançat el projecte Comprèn + 21 .
03/02/2015
logo
Programa que BMW Group España . Ofrecer a jóvenes españoles desempleados una oportunidad formativa única con carácter internacional y en el entorno de una empresa multinacional.
BMW formará a 25 jóvenes españoles, durante un periodo de 12 meses, en diferentes áreas de la compañía: Marketing, Ingeniería, Recursos Humanos, Finanzas, Compras, Ventas, Producción, entre otras. Además, realizarán el “Máster in Professional Development”, impartido online por la Universidad de Alcalá.
30/01/2015
LOGO
Vols fer pràctiques professionals?
Al Centre Easy busquem joves talents per a realitzar pràctiques professionals remunerades, el Treball de Final de Grau o el Treball de Final de Màster
30/01/2015