Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Edifici CIAE Accés al mapa
Campus de Montilivi
17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76
borsa@udg.edu

d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

Projectes de Doctorats Industrials a la Universitat de Girona
L’element essencial del Pla de Doctorats Industrials és un projecte de recerca estratègic d’una empresa, on el doctorand/a desenvoluparà la seva formació investigadora, en col·laboració amb una universitat, i que serà objecte d’una tesi doctoral.
17/07/2014
logo
Beques de suport a la promoció turística de la marca Catalunya de l'Agència Catalana de Turisme
Concessió de beques de suport a la promoció turística de la marca Catalunya per tal de formar persones en aquest àmbit mitjançant la realització de pràctiques als Centres de Promoció Turística de Catalunya a l’estranger, d'acord amb les directrius del programa establert per l’Agència Catalana de Turisme.
15/07/2014
logo
Els joves amb titulació universitària dupliquen les seves possibilitats de trobar feina
El 96% dels graduats treballen a l'Estat després que el 39% d'ells hagin tingut experiències laborals a l'estranger Els joves amb titulació universitària dupliquen les possibilitats de trobar feina.
11/07/2014
logo
Ya está disponible el Portal de Garantía Juvenil.
El portal pretende ser un punto de encuentro de jóvenes, Administraciones Públicas y empresas
09/07/2014
logo
Convocatòria d'oposicions UE per a traductors de llengua espanyola
Places ofertades: 48
2 opcions:
- 44 en l'opció 1 (Espanyol + 2 llengües a triar entre alemany, anglès i francès)
- 4 a la opció 2 (Català +1 llengua a triar entre alemany, anglès i francès +1 llengua oficial de la UE diferent de les anteriors).
04/07/2014
logo
Primera crida de candidats als doctorats intercentres del PDCiTA.
S’ha obert la primera convocatòria de tesis intercentres del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia de l’Aigua de la UdG.
Està adreçada a estudiants que hagin finalitzat el màster després de l’any 2008, que tinguin un bon expedient acadèmic i vulguin fer una tesi dins l’oferta de projectes de tesis intercentres que ofereix el PDCiTA.
04/07/2014
logo
Emprende tus Prácticas - 30 estudiantes podrán realizar prácticas en start-ups a través del programa emprende tus practicas
Las Fundaciones Universidad-Empresa (FUE)y José Manuel Entrecanales (FJME) han abierto el plazo de presentación de solicitudes para participar en la quinta edición del programa Emprende tus Prácticas.
18/06/2014
logo
Talentum Universities - Telefónica España ofrece 100 becas Talentum Universities
Talentum Universities es un programa de becas de larga duración que constituye una oportunidad para la aproximación de jóvenes titulados, a través de la formación práctica, a la realidad empresarial, fomentando su integración en el mercado laboral.
12/06/2014
logo
EMPRENDIMIENTO HOSTELERO JOVENES < 35 es un programa pensado, diseñado y desarrollado para ti, porque creemos en tus posibilidades de inserción profesional en nuestro sector.
Si eres menor de 35 años, resides en el extranjero y quieres volver a España, nosotros te asesoramos y apoyamos para emprender un negocio en nuestro sector.
Para ello, vamos a poner a tu disposición un canal virtual de orientación individualizada a través del que vamos a guiarte en este proceso.
06/06/2014