Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball

Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17003 Girona

Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

logo
Avís: de l'1 al 31 d'agost, ambdós inclosos, els nostres serveis romandran inactius
A partir del dia 1 de setembre tornarem a activar la nostra gestió habitual. Disculpeu les molèsties.
22/07/2016
logo
Austràlia obre les portes als joves “Work and Holiday 462” és el nom d’un visat especial adreçat als joves que permetrà treballar, estudiar i viatjar per Austràlia durant un any.
Aquest programa s’adreça a joves d’entre 18 i 31 anys que hagin finalitzat, com a mínim, dos cursos universitaris i tinguin un nivell suficient d’anglès per moure’s i relacionar-se en aquest país de forma funcional.
19/07/2016
logo
3ª edición de Challenge by Cintra, programa de prácticas internacionales dirigido a jóvenes recién titulados
Se convocan 5 plazas para perfiles residentes en España o Portugal de titulaciones como Ingeniería de Caminos o Civil, Economía, ADE, Finanzas, Derecho, Psicología
14/07/2016
logo
Selecció de professionals per treballar a la regió de Baden-Württemberg (Alemanya)
Arran del conveni de col·laboració entre els Governs de Catalunya i de Baden-Württemberg per fomentar la mobilitat laboral entre ambdós territoris, es preveu la selecció de professionals qualificats interessats a treballar en aquesta regió d‘Alemanya.
29/06/2016
logo
Convocatòria d’ajuts per a mobilitats de pràctiques Erasmus+ for Traineeships 2016-2017
Per a realitzar pràctiques entre l’1 de juny de 2016 i el 30 de setembre de 2017.
10/05/2016
logo
La Garantia Juvenil és una iniciativa a nivell europeu per reduir l'atur juvenil. Si compleixes els requisits, en un termini de quatre mesos, la Generalitat t'oferirà una oferta de treball, pràctiques o formació.
El col·lectiu de joves susceptibles de rebre la Garantia Juvenil s'ha delimitat de la manera següent: tenir més de 16 anys i menys de 30 anys en el moment de sol·licitar la inscripció en el Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil. Inscrits o no als serveis d'ocupació, i que no tenen feina ni estan formant-se.
11/01/2016
logo
Pràctiques no laborals en empreses per a joves, recent titulats.
El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) gestiona un servei adreçat a les empreses per tal de que aquestes puguin oferir pràctiques no laborals a persones joves en situació d’atur, entre 18 i 25 anys i que disposin d’una nivell determinat de formació però sense experiència professional prèvia (o inferior a 3 mesos) associada a aquesta formació.
11/01/2016