Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball

Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17003 Girona

Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

log
IX edición de Recruiting Erasmus
BBVA es un banco líder en su sector en España, pionero en transformación digital, innovación y nuevas metodologías de trabajo, y que busca incorporar jóvenes talentos a su programa de prácticas educativas de su red de oficinas.
l
Jornada d'Oportunitats Laborals - Ajuntament de Palafrugell
Les entrevistes seran el 15 de març al teatre del Fraternal, a Palafrugell.
l
Convocatòria específica per a la contractació de 44 promotors per al programa de Transferència del coneixement del personal investigador de la Universitat de Girona
com a personal laboral temporal en règim de contracte laboral d'obra i servei determinat, per un termini de 18 mesos amb caràcter improrrogable
Trobar feina després del Grau
Dimecres 1 de març, de 12 a 13:30 hores.Sala de Graus de la Facultat de Dret, de la Universitat de Girona
22/02/2017
lo
Com superar una entrevista de treball
dimarts 28 de febrer. Campus Montilivi – Biblioteca – Sala Ernest Lluch
21/02/2017
logo
P&G CEO Challenge Europe, the online competition open to students of all Europe, sponsored by Gillette
If you think you’ve got what it takes to set out a high-level strategy for a billion-dollar brand, test your business knowledge on our CEO Challenge
20/02/2017
Emprèn a la brava
Tens el teu propi projecte empresarial en funcionament? Tens una idea de negoci i estàs pensant com portar-la a la pràctica? Saps que vols iniciar-te en aquesta aventura de l’emprenedoria però encara no saps com?
17/02/2017
logo
Tercera edición del programa First Experience Viesgo
Viesgoes una empres que reconoce el nuevo talento y valora la ilusión y el trabajo de los más jóvenes. Hemos puesto en marcha “FirstExperienceViesgo”, un programa de prácticas que pretende atraer talento, dando la oportunidad de complementar su formación y de experimentar su primera experiencia laboral dentro de nuestras diferentes áreas de negocio y soporte.
03/02/2017
lo
La Fundación Universidad Empresa, con la colaboración de la empresa tecnológica Huawei, ha abierto el plazo de presentación de solicitudes para participar en el concurso Racing Drone Challenge
El programa ofrece 10 plazas para jóvenes universitarios o recién titulados en el curso “Diseña y construye un dron de carreras” en el que aprenderán a diseñar, modelar e imprimir en 3D drones de carreras completamente funcionales.
03/02/2017
23/01/2017