Borsa de Treball per a estudiants i titulats

UdG Treball

Borsa de Treball
Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17071 Girona
Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

logo
Garantia Juvenil a les comarques gironines
Els Punts d'Informació Juvenil i les Oficines de Treball a les comarques gironines, t'informen sobre la Garantia Juvenil.
03/07/2015
Selecció de més de 135 persones per treballar al parc OPEN CAMP Europe
OPEN CAMP és una innovadora iniciativa empresarial promoguda per un grup d’emprenedors, productors, operadors i inversors de Barcelona orientada a desenvolupar els primers parcs experiencials del món dedicats a l’univers de l’esport.
02/07/2015
logo
Fundación ONCE lanza la segunda edición de becas “Oportunidad al Talento” dirigida a universitarios con discapacidad
Fundación ONCE acaba de lanzar la segunda edición del programa de becas “Oportunidad al Talento” con el que se quiere promover una formación de excelencia, la movilidad trasnacional, y la especialización de los estudiantes universitarios con discapacidad en áreas de especial empleabilidad
02/07/2015
logo
Endesa, junto con la Fundación Universidad Empresa (FUE), ha lanzado la primera edición del concurso “Las Ideas se Mueven”, destinado a jóvenes de hasta 26 años que estén matriculados en alguna de las universidades de Catalunya
El objetivo de este concurso es fomentar la generación de ideas relacionadas con la energía eléctrica, compatibles con alguno de los retos y compromisos de la compañía.
17/06/2015
logo
La Garantia Juvenil és una iniciativa a nivell europeu per reduir l'atur juvenil. Si compleixes els requisits, en un termini de quatre mesos, la Generalitat t'oferirà una oferta de treball, pràctiques o formació.
El col·lectiu de joves susceptibles de rebre la Garantia Juvenil s'ha delimitat de la manera següent: joves més grans de 16 anys i menors de 25 anys, o menors de 30 anys en el cas de joves amb un grau de discapacitat igual o superior al 33%, inscrits o no als serveis d'ocupació, i que no tenen feina ni estan formant-se.
08/06/2015
logo
Pràctiques no laborals en empreses per a joves, recent titulats.
El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) gestiona un servei adreçat a les empreses per tal de que aquestes puguin oferir pràctiques no laborals a persones joves en situació d’atur, entre 18 i 25 anys i que disposin d’una nivell determinat de formació però sense experiència professional prèvia (o inferior a 3 mesos) associada a aquesta formació.
09/02/2015