Cerca d'activitats

Lloc:
Aula 061 - Facultat d'Educació i Psicologia
Organitza:
Institut de Recerca Educativa (IRE)

Un grup de professors - investigadors de la Södertörn University, d'Estocolm passen uns dies a les comarques de Girona. Estan interessats en contactar amb professorat investigador de la Universitat de Girona.

Alguns dels interessos de recerca són:  la interculturalitat; l'educació per a la pau; la globalització; la formació de les identitats; la internacionalització de l'educació superior; la comunicació i els media; el treball cooperatiu; els infants refugiats; educació inclusiva; educació especial.

S'organitza un espai de trobada i d'intercanvi, en format espontani.

Hi són convidats els membres de l'IRE i altres investigadors/es interessats de la Facultat d'Educació i Psicologia.

S'enviarà als membres de l'IRE la llista concreta amb els interessos de recerca i els noms dels investigadors suecs. Si altres investigadors de la FEP volen tenir aquesta informació prèvia, escriviu, sisplau a: dir.ire@udg.edu