Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Ponència "Procediments sancionadors en el règim d'estrangeria. Especial atenció a l'expulsió", a càrrec Sr. A. Bragado, en el marc del Postgrau d'Immigració

Inici:
31/01/2012 17:00
Fi:
31/01/2012 19:00
Lloc:
Facultat de Dret. Aula 5E
Organitza:
Càtedra d'Immigració, Drets i Ciuadania.

El Sr. Antonio Bragado Álvarez, Inspector Cap de la Brigada Provincial d'Estrangeria i Fronteres a Girona, impartirà una sessió el proper dimarts, 31 de gener, e 17:00 a 19:00 h. sobre "Procediments sancionadors en el règim d'estrangeria. Especial atenció a l'expulsió", en el marc del Diploma de Postgrau de Gestió Legal i Política de la Immigració que s'està desenvolupant aquest curs 2011/2012 a la Universitat de Girona.

El Diploma de Postgradu, que se celebra a la Facultat de Dret, està patrocinat per la Càtedra d'Immigració, Drets i Ciuadania i la Fundació UdG.