Cerca d'activitats

Fi:
03/03/2012 14:00
Lloc:
Sala d’actes de l’edifici P-IV (EPS)
Organitza:
Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach i Grup de recerca Exit de la Universitat de Girona
Inscripcions:

Lego Mindstorms® és una plataforma que permet la consolidació de continguts d’aprenentatge a partir de l’experimentació amb robots. Ha estat concebut per despertar l’esperit investigador en nens i nenes a partir de 10 anys i tant la part mecànica com el programari, són fàcils d’utilitzar i molt intuïtius.

En el darrer any, el grup de recerca eXiT ha promogut un total de 21 tallers per infants i joves des de 5è de primària fins a 1r de Batxillerat, en els quals han participat prop de 500 estudiants d’escoles i instituts de la província de Girona, incloent aquells amb més dificultats per accedir a aquesta mena d’activitats.

Aquesta experiència ha permès entrar en contacte amb mestres i professors, i ha fet sorgir la idea de què, a més de formar els alumnes, caldria formar els docents, amb la finalitat de què es pugui fer servir Lego Mindstorms® en les classes reglades.