Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Sessió Accés a la nacionalitat per part d'extrangers, a càrrec de la Dra. Aurelia Álvarez

Inici:
22/11/2011 17:00
Fi:
22/11/2011 19:00
Lloc:
Facultat de Dret
Organitza:
Càtedra d'Immigració, Drets i Ciutadania

En el marc del Curs de Postgrau sobre Gestió Legal i Política de la Immigració, farà la sessió corresponent a l'Accés a la nacionalitat per part d'estrangers l'experta en aquest tema, Dra. Aurelia Álvarez, de la Universitat de Lleó.

La sessió té molt d'interés tant per qui ho imparteix, com pel fet que s'està detectant un augment important del nombre de nacionalitzats estrangers a Espanya.

El Curs de Postgrau sobre Gestió Legal i Política de la Immigració va començar el proppassat 18 d'octubre i durarà fins mes de maig de 2012.

Està organitzat per la CIDC i la Fundació Innovació i formació de la Universitat de Girona.