Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Doble sessió de conferències-debats a carrèc de Cristina Brullet

Període:
11 de desembre, de 11:30 a 13:30 i de 15 a 16:30 hores.
Lloc:
Sala d'actes, Facultat d'Educació i Psicologia, Campus Girona Centre C/Emili Grahit, 77 .
Organitza:
Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la Universitat de Girona
Crèdits:
NO
Inscripcions:
NO

VIII CICLE DE CONFERÈNCIES:

“AGENDA POLÍTICA DEL DESENVOLUPAMENT HUMÀ SOSTENIBLE”

La Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la Universitat de Girona organitza aquest VIII Cicle de Conferències “AGENDA POLÍTICA DEL DESENVOLUPAMENT HUMÀ SOSTENIBLE”, obertes al públic en general.

Divendres, 11 de Desembre: Doble sessió de conferències-debats a carrèc de Cristina Brullet

Cristina Brullet, Doctora en Sociologia (UAB), llicenciada en Pedagogia i en Filologia Hispànica (UB) i diplomada en Logopèdia. Professora titular de la Universitat Autònoma de Barcelona (jubilada) ensenya Sociologia de l’Educació, de la Família i Mètodes qualitatius. Ha investigat, des de la perspectiva de les desigualtats de gènere i classe social, sobre sexisme a l’escola; relacions de gènere i transformacions familiars; relacions família i escola; estratègies parentals de criança; polítiques familiars i règims de benestar; desigualtats en els usos dels temps familiars i de cura; sociodemografia de la infància i les seves famílies. Ha publicat en nombrosos llibres i revistes, i ha realitzat múltiples conferències arreu de Catalunya i d’Espanya.