Cerca d'activitats

Recull d'activitats

La sociogenèse de la noblesse en Haute-Allemagne à la fin du Moyen Âge. Changement taxinomique et transformation sociale. Joseph Morsel (Université de Paris I - Panthéon-Sorbonne)

Període:
17 d'abril, a les 11h
Lloc:
Aula de Música, Facultat de Lletres de la UdG (Pl. Ferrater Mora, 1. Girona)
Organitza:
Grup de recerca consolidat Renda Feudal i Fiscalitat a la Catalunya Baixmedieval, la Institució Milà i Fontanals (CSIC) i el Centre de Recerca d’Història Rural de la Universitat de Girona

5SHM_0809.JPG

5è Seminari d’història medieval. Curs 2008-2009

Enllaç a document en format Pdf/ Enlace a documento en formato pdf / Document in pdf format programa PDF

Organitzat pel grup de recerca consolidat Renda Feudal i Fiscalitat a la Catalunya Baixmedieval, la Institució Milà i Fontanals (CSIC) i el Centre de Recerca d’Història Rural de la Universitat de Girona.

Coordinadors: Manuel Sánchez Martínez, Lluís To Figueras, Pere Ortí Gost i Carles Vela Aulesa

Horari: Divendres 17 d'abril

Lloc de realització: Aula de Música, Facultat de Lletres de la UdG (Pl. Ferrater Mora, 1. Girona)

Joseph Morsel (Université de Paris I - Panthéon-Sorbonne)

Il·lustració del díptic: “Jeux et déguisements: la culture folklorique au sein de la culture urbaine” (Histoire du Graal de Robert de Borron, vers 1280, B.N.)