Cerca d'activitats

Sant Feliu de Guixols
Organitza:
Càtedra "Lluís Santaló" d'Aplicacions de la Matemàtica

La Càtedra “Lluís A. Santaló” d’Aplicacions de la Matemàtica va rebre l'encàrrec de la Real Sociedad Matemática Española (RSME) d’organitzar la XLV Olimpíada Matemàtica Espanyola de l’any 2009.

Aquestes olimpíades, que se celebren sense interrupció des de fa més de 40 anys, és un concurs matemàtic dirigit a estudiants de batxillerat d’arreu de l’Estat Espanyol. Esdeveniments semblants es celebren en molts altres països d’arreu del món i culmina amb la celebració anual de les Olimpíades Matemàtiques Internacionals.

L’objectiu de l’organització d’aquestes olimpíades és incentivar l’estudi, l’interès i l’aproximació a les Matemàtiques per part dels estudiants de secundària i, alhora, potenciar els alumnes més ben dotats per aquesta disciplina.

Trobareu informació més detallada a www.udg.edu/ome2009