Cerca d'activitats

Recull d'activitats

V Jornades "Repensem l’educació per a una societat sostenible: el paper de l’educació en una societat insostenible"

Període:
26 de novembre, a les 19.30 h
Lloc:
Centre Cultural la Mercè (Pujada de la Mercè, 12)
Organitza:
Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la UdG.
Inscripcions:
gratuïta: Centre Cultural la Mercè www.ajuntament.gi/ccm

Per cinquena vegada convoquem a totes les persones interessades –i de manera
especial les que treballen en el camp de l’educació– per escoltar, compartir i
debatre les opinions d’experts en el camp de l’educació. A diferència de les vegades anteriors, enguany hem convidat professionals del món educatiu, després de quatre Jornades escoltant veus que parlaven d’educació des de fora, ara volem escoltar veus des de dins. Veus de persones amb opinió i criteris innovadors i amb una llarga experiència en el camp educatiu. Estem convençuts que poden ajudar-nos a pensar i treballar per una educació millor en aquests moments de canvi a favor d’una societat més humana i sostenible.

L’educació i l’escola: eines de transformació social?
Dimecres, 5 novembre Conferència-col·loqui
És possible una altra escola? L'experiència de les escoles alternatives amb José Contreras, professor de Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Promotor de l’escola El Roure (el Penedès)
Moderador: Xavier Besalú, professor de la UdG.

Dimecres, 12 novembre Conferència-col·loqui
Educar és una altra cosa: entre Calasanç, Milani i Freire amb José Luís Corzo, professor de pedagogia de la Universitat Pontifícia de Salamanca a Madrid i fundador de la Casa- Escuela Santiago Uno, de Salamanca.
Moderador: Salomó Marquès, professor de la UdG.

Dimecres, 19 novembre Conferència-col·loqui
Educant de manera participativa i a partir de l’experiència amb Maria Antònia Canals, mestra, membre de l’equip iniciador de Rosa Sensat i fundadora de l’escola Ton i Guida (Barcelona); professora emèrita de la UdG.
Moderadora: Anna Planas, professora de la UdG.

Dimecres, 26 novembre Taula rodona
Propostes renovadores: com millorem l'escola
Amb la participació de: Albert Bayot, IES Josep Bragulat, de Banyoles; Anabel Ezquerra, CEIP El Llagut, Sant Pere Pescador; Emili Puig Vilaró, IES-SEP Montivili, Girona.
Moderador: Pere Soler, professor de la UdG.

Més informació: Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la UdG. A/e: sec.cunescodhs@udg.edu

Fulletó del Màster. www.ajuntament.gi/ccm