Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Conferència - debat: “Pau i desarme”

Període:
5 de novembre, a les 17 hores
Lloc:
Organitza:
Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la UdG

CICLE DE CONFERÈNCIES: “L’AGENDA POLÍTICA DEL DESENVOLUPAMENT HUMÀ SOSTENIBLE: ANÁLISIS DE CASOS

La Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la Universitat de Girona organitza aquesta Conferència, oberta al públic en general, en el marc del Màster en Desenvolupament Humà Sostenible, Globalització i Desenvolupament Local, la tercera edició del qual s’ha iniciat el 16 de setembre de 2008.

Sessió de Dimecres 5 de novembre

de 2008, 17 hores

Conferència -

debat: Paz y

desarme”

Sessió a càrrec d’Arcadi Oliveres, professor titular d'universitat d'Economia Aplicada, president de Justícia i Pau, president de la Fundació Universitat Internacional de la Pau, vicepresident de la Federació Catalana d'ONG per a la Pau, membre del Comitè Internacional de la Fundació per a la Pau i de la Societat Catalana d'Economia, i vocal del patronat de la Fundació Un Sol Món.

Lloc:  Aula Carles Cassú de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona - Montilivi .

Més informació: Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la UdG, TEL. 618 723 968 (Iván Prudkin).a/e: sec.cunescodhs@udg.edu . Fulletó del Màster.

Obertes al públic en general