Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Conferència: “La participació ciutadana a Tossa de Mar”

Període:
15 d’octubre, 17 a 20h
Lloc:
Organitza:
Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la Universitat de Girona

CICLE DE CONFERÈNCIES: “L’AGENDA POLÍTICA DEL DESENVOLUPAMENT HUMÀ SOSTENIBLE: ANÁLISIS DE CASOS

La Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la Universitat de Girona organitza aquesta Conferència, oberta al públic en general, en el marc del Màster en Desenvolupament Humà Sostenible, Globalització i Desenvolupament Local, la tercera edició del qual s’ha iniciat el 16 de setembre de 2008.

Sessió de Dimecres 15 d’octubre de 2008, 17 hores

CONFERÈNCIA: "LA

PARTICIPACIÓN CIUDADANA

EN TOSSA DE MAR"

1.     Antecedentes y breve historia de un largo e inacabado proceso (1996-2007).

2.     Marco teórico y metodológico:

2.1.                    El desarrollo humano sostenible local.

2.2.                    Desarrollo humano sostenible, ciudadanía y participación social.

2.3.                    Aplicación en los fórums de Tossa de metodologías de investigación-acción participativa.

3.     Proceso y resultados de los fórums de 2003 y 2004.

4.     Evaluación de las potencialidades y limitaciones de los distintos agentes (gobiernos municipales, partidos políticos, asociaciones de la sociedad civil) para promover la participación ciudadana.

Professor: Jordi de Cambra Bassols, Doctor en Ciencias Económicas (Universidad Autónoma de Madrid), Profesor Titular de Sociología (Universidades Autónoma de Madrid, Autónoma de Barcelona y Girona), Director de la Cátedra UNESCO de Desarrollo Humano Sostenible de la Universidad de Girona y Coordinador General de la Cátedra Internacional UNESCO de Desarrollo Humano Sostenible (Universidad de Girona-Universidad de La Habana) y de la Red UNESCO/UNITWIN Medeuramérica para el Desarrollo Humano. Director del Máster en Desarrollo Humano Sostenible, Globalización y Desarrollo Local de la Universidad de Girona. Coordinador del proyecto “Desarrollo Humano Sostenible a Escala Local de Tossa de Mar: participación ciudadana”.

Lloc:  Aula Carles Cassú de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona - Montilivi .

Més informació: Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la UdG, TEL. 618 723 968 (Iván Prudkin).a/e: sec.cunescodhs@udg.edu . Fulletó del Màster.

Obertes al públic en general