Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Els secrets geomètrics més bells de l’Arquitectura

Període:
9 d'octubre, a les 20h
Lloc:
Casa de Cultura de Girona (Aula Magna) - Plaça de l'Hospital, 6 - Girona
Organitza:
Càtedra Lluis Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica (UdG) - Casa de Cultura de Girona

Conferència del Dr. Caludi Alsina, Catedràtic de Matemàtiques de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Aquesta conferència és la segona del cicle Les formes de l'arquitectura, conferències de divulgació científica organitzades per la Càtedra Lluís Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica i la Fundació Casa de Cultura de Girona.

Resum. Les formes geomètriques donen a l’Arquitectura molts valors afegits de funcionalitat o de bellesa. Visitarem molts exemples que arreu del món mostren la riquesa de la relació geometria-arquitectura tot descobrint alguns secrets sorprenents.