Recull de notícies

Cerca de notícies

Recull de notícies

24/02/2016
El programa “Girona Weekend {temps per emprendre}” impulsarà noves idees de negoci
Girona Weekend

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials acollirà els dies 4 i 5 de març una trobada oberta a emprenedors amb una idea de negoci en fase incipient. Les jornades organitzades per la Càtedra FPdGi de Joves Emprenedors de la UdG inclouran xerrades d’experts i treball en xarxa entre els participants.

Professionals, innovació, idees, col·laboració, desenvolupament, emprenedoria, dedicació, treball... Aquests són alguns dels molts ingredients que confluiran els dies 4 i 5 de març en una nova edició del programa “Girona Weekend {temps per emprendre}” a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, organitzat per la Càtedra FPdGi de la Universitat de Girona (UdG).

“Girona Weekend {temps per emprendre}” és una trobada on partiparan persones de diferents perfils i activitats professionals amb una característica en comú: són entusiastes de l’emprenedoria des de totes les seves vessants (programació, disseny, màrqueting, desenvolupament de productes, etcètera).

L’objectiu és impulsar iniciatives emprenedores de base tecnològica, social o medi ambiental, entre altres, que es puguin desenvolupar com a negoci. El programa es porta  a terme segons la metodologia "learning by doing", desenvolupada per Startup Weekend, una iniciativa impulsada per la Kauffman Foundation, en què han participat més de 100.000 emprenedors de 108 països dees de l’any 2007.

La trobada s’adreça a persones de la demarcació de Girona amb una idea empresarial en fase incipient. En el marc de l’esdeveniment, els participants col·laboraran i crearan projectes en xarxa a partir d’un treball intens i podran escoltar les ponències de la cuinera i escriptora, Georgina Regàs; i de l’assessora en màrqueting, Txell Costa.

Més informació i inscripcions (15,20 €): http://catedraemprenedorsudg.cat/girona-weekend