Recull de notícies

Cerca de notícies

Recull de notícies

25/01/2016
La continuïtat del Catalan Water Partnership a la demarcació de Girona consolida l’aposta de la Universitat pel Campus de l’Aigua
Moreno-Carol

El Clúster Català de l’Aigua (CWP), que compta amb més de quaranta cinc empreses i entitats adherides de tot Catalunya, consolida la seva presència al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona i situa la demarcació com a pol d’atracció per a la innovació en el sector

El Catalan Water Partnership (CWP) ha renovat recentment el conveni per a la seva continuïtat al Parc de la UdG apel·lant a l’aposta de la demarcació per les empreses del sector de l’aigua.

Jaume Carol, president del CWP, argumenta que el coneixement i la investigació  que es duu a terme des del Campus de l’Aigua han estat claus a l’hora de prendre la decisió. La possibilitat de comptar d’una forma tant directe i personalitzada amb els agents de la R+D+I contribueix a millorar la competitivitat de les empreses.

Per la seva banda, Ramon Moreno, vicerector de Planificació, Innovació i Empresa i responsable del Campus de l’Aigua, incideix en la importància de facilitar aquesta relació i destaca la necessitat d’adaptar la recerca i la docència a les necessitats reals del sector. Amb el Campus de l’Aigua es pretén donar un instrument relacional que escolti les necessitat de les empreses i treballi per buscar solucions a mida, tant a nivell d’investigació com de capital humà.